Płatność monetami i banknotami
Płatność monetami jest bardzo popularną formą płatności w
urządzeniach vendingowych. Użytkownicy naszych maszyn w większości korzystają z takiej formy płatności. Jest to wygodna forma, a przede wszystkim zawsze dostępna.
W zależności do miejsca, w którym zainstalowany jest automat, również możemy zaproponować płatność banknotami. Taka forma wymaga zainstalowania dodatkowego urządzenia, które jest kompatybilne z automatem.
Nasi serwisanci udzielą szczegółowego instruktażu korzystania z tej formy płatności, nawet jeśli nie ma obecnie ich na miejscu. Na automacie podany jest numer do konsultanta serwisowego, który a odległość również poinformuje jak korzystać z takich urządzeń.
Płatność kartą zbliżeniową
W dobie innowacyjnych technologii, większość z nas posiada karty płatnicze, a nawet aplikacje bankowe, dzięki którym można robić zakupy, bez konieczności posiadania portfela pod ręką.
Płatności kartą lub telefonem w automatach vendingowych, zwane są tzw. Mikropłatnościami. Są to płatności za produkty, które nie przekraczają kwoty 50 zł. A co za tym idzie, nie wymaga to wprowadzania kodu PIN, co wpływa na bezpieczeństwo.
Terminale płatnicze obsługują płatności zbliżeniowe, płatności chipowe, ale przede wszystkim wyżej wspomniane płatności telefonem. Wystarczy mieć telefon, który posiada technologię NFC, a możemy swobodnie dokonać płatności.
Płatności kartą zakładową
Innowacyjnym rozwiązaniem głównie dla firm i zakładów pracy,
jest wprowadzenie możliwości płatności kartą zakładową. Na takiej karcie możemy dopasować indywidualnie rozwiązania rozliczeniowe do użytkownika takiej karty oraz firmy. Osoby korzystające mają możliwość zakupu produktów w naszych automatach w specjalnych cenach, a także mogą mieć ustalone zniżki na konkretne produkty.
Jakie korzyści płyną z korzystania z takiego systemu płatności?
- pracodawca daje możliwość dofinansowania kwotowego dla pracowników, dzięki czemu podnosi komfort pracy
- możliwości ewentualnych reklamacji bez konieczności czekania na pojawienie się obsługi serwisowej
- pracodawcy mogą zastrzec karty pracowników
- karty pracownicze co miesiąc automatycznie odnawiają swój limit, dzięki czemu pracownik ponownie może korzystać z dostępnych dla niego usług